Veel meer brownies per post voor Valentijn
Door de coronapandemie werden cadeautjes per post ongekend populair. Het is dus niet gek dat veel webshops hun omzet gigantisch hebben zien stijgen tijdens de lockdowns. Ook het aantal bestellingen bij Brownies per Post nam een enorme vlucht.
Nu alle beperkingen weg zijn, was bij voorbaat rekening gehouden met een daling in het aantal bestellingen tijdens Valentijn. Iedereen mag deze dag immers weer fysiek doorbrengen met zijn of haar geliefde. Niets is minder waar: het aantal bestellingen bij Brownies per Post is zelfs 31% hoger dan vorig jaar tijdens Valentijn.
Prominente rol
Brownies versturen per post is, mede door de coronapandemie, een stuk populairder geworden. Nu zien we dat Brownies per Post ook zonder lockdown of restricties een prominente rol ingenomen heeft in het webshoplandschap. Meer bezoekers dan ooit weten de webshop te vinden en verrassen een ander met een smakelijk cadeautje door de brievenbus.
Geheime liefde
Was het vroeger zo dat je alleen iets stuurde aan je geheime liefde, anno 2023 is de dag van de liefde veel uitgebreider geworden. Je mag namelijk iedereen iets liefs sturen, zoals je familie, je beste vriendin of die gezellige collega.
De meest originele liefdeswens die dit jaar verstuurd is bij Brownies per Post was die van een hele tevreden hond. Hij bedankte zijn huisgenoten voor het geven van snoepjes en het opruimen van poepjes. Zulke kaartjes moet je wellicht twee keer lezen om te weten dat de afzender een trouwe viervoeter is!
Brownies per Post
Brownies per Post vindt zijn oorsprong in 2010, toen Marjolein Kleine met Brownies per Post de eerste webshop in Nederland begon die brownies per post verstuurt. Ze wist toen nog niet dat het versturen van brievenbuscadeaus zo’n enorme vlucht zou nemen. De ontvanger hoeft namelijk niet thuis te zijn om het cadeautje in ontvangst te nemen.
Het idee voor brownies per post was er overigens al eerder dan 2010, maar de brownies hadden een paar jaar ontwikkeling nodig voordat ze doos-, post- en reisbestendig waren. Daarnaast moesten het natuurlijk de állerlekkerste brownies zijn, zodat de klanten én ontvangers terugkerende fans worden.
RTV Meppel/ foto Bastian vd Belt (RTV Meppel)