Klanttevredenheidsonderzoek gemeente Meppel
Wij vinden onze dienstverlening belangrijk. Daarom vragen wij onze klanten wat ze hiervan vinden. Hoe ervaren onze inwoners en bedrijven onze dienstverlening? Wat vinden ze goed gaan? En wat kan beter? Naast de onderzoeken die we periodiek doen (eens in de twee jaar) gaan we nu ook meer gericht aan de slag.
Vragenlijst bij bezoek burgerzaken op afspraak
Als u klant bent geweest bij burgerzaken ontvangt u vanaf 1 juli 2024 een e-mail. Hierin staat een link naar een korte vragenlijst. Met een paar muisklikken laat u ons weten hoe u de dienstverlening ervaren heeft. En dat helpt ons om de dienstverlening steeds beter aan te laten sluiten.
Uw gegevens
Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. Meer informatie over hoe we het onderzoek gebruiken en hoe wij omgaan met uw gegevens leest u op www.meppel.nl/klanttevredenheidsonderzoek.
Meer informatie
Heeft u vragen of wilt u meer weten over het klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum via 14 0522 of postbus@meppel.nl.
Uw mening telt!
Tekst Gemeente Meppel/foto RTV Meppel