Klanttevredenheidsonderzoek gemeente Meppel
Van week 28 tot en met week 34 houdt de gemeente een klanttevredenheidsonderzoek onder inwoners en ondernemers die contact hebben gehad met de gemeente Meppel.
Deelnemers worden via e-mail of telefoon gevraagd anoniem een korte vragenlijst in te vullen. Hoe heeft u het contact ervaren, wat gaat er goed en wat kan beter? De antwoorden helpen ons om u (nog) beter van dienst te zijn.
Anonimiteit
Bureau Right Marktonderzoek en Advies B.V. uit Zwolle voert het volledige onderzoek uit. Op die ma- nier kan de gemeente niet herleiden wie welk antwoord heeft gegeven. U neemt 100% anoniem deel aan het onderzoek.
Vragen
Bij vragen over het onderzoek kunt u contact opnemen met Wesley Aalbers van Right Marktonderzoek via waalbers@rightmarktonderzoek.nl of 038 4212185. U kunt ook contact opnemen met de gemeente Meppel via postbus@meppel.nl of telefoonnummer 14 0522. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp.